Vælg blandt vores mange kurser

KURSER:

• Turbo Dansk – Danskuddannelse 3: tilbyder vores intensive audiolinguale program med en samlet varighed på under 1 år. Uddannelsen er opdelt i 5 moduler med afsluttende Prøve i Dansk 3. Som tilvalg kan man yderligere modtage undervisning på modul 6, der er forberedende undervisning til Studieprøven. Forberedende undervisning til Studieprøven har en samlet varighed på 3 måneder.
  • Klasseundervisningen foregår med max. 10 kursister/klasse.
  • Individuel intensiv undervisning. (ikke offentligt støttet!)
  • Individuel intensiv fjernundervisning (ikke offentligt støttet!)
  • Individuelle crashkurser. (ikke offentligt støttet!)
  • Hotelophold i forbindelse med crashkurser muligt. (ikke offentligt støttet!)
  • Køb DenDanskeSkoles modul 1- undervisningslektioner (inkl. instruktioner) samt lydfiler som download – lær dig selv en god udtale fra starten!
  • Tekstforfatter uddannelse næste dato for afholdelse er: fredag 10-05-2024 uge:19

Holdstart og tilmelding:

• På Den Danske Skole har vi løbende kursusstart.
  • For tilmelding til privatundervisning skal man kontakte Den Danske Skole (se venligst under ”kontakt”)
  • Gebyrbetaling: Nogle kommuner opkræver et deltagergebyr på 500,- pr modul. Dette gælder for selvforsørgende kursister fra – blandt andre – EU-lande.
  • Hvem kan tilmelde sig?: Alle selvforsørgende udenlandske statsborgere med aktivt cpr-nummer i Danmark kan tilmelde sig Center for Dansk & Integration Køges Turbo Dansk. Danske statsborgere med aktivt cpr-nummer opvokset i udlandet kan også tilmelde sig det audiolinguale intensive program under Danskuddanelse 3.